عمومی

بهترین سایت های خرید کتاب دانشگاهی

یکی از مشکلات دانشجویان با آغاز کلاس های دانشگاه، تهیه کتاب های درسی می باشد. این کتاب ها اگر دروس عمومی باشند می توان آنها را در کتاب فروشی ها یافت اما در صورت تخصصی بودن در اکثر مواقع به سادگی نمی توان آن را پیدا کرد و در این حالت نیاز است دانشجو برای تهیه آنها سری به سایت های خرید کتاب دانشگاهی بزند.

بهترین سایت های خرید کتاب دانشگاهی، صفحات فروشگاهی هستند که دارای دسته بندی های تخصصی مجزا در منوی خود باشند تا شما بعد از ورود به سایت برای پیدا کردن کتاب مورد نظر خود دچار مشکل نشوید، و همچنین امکان تحویل سریع محصول خریداری شده را برای شما فراهم کند، یکی از سایت های معتبر تهیه و خرید کتاب دانشگاهی در این رابطه رایان بوک می باشد.

ساده ترین ویژگی های بهترین سایت های فروش کتاب

بهترین سایت های خرید کتاب دانشگاهی

فروشگاه های آنلاین فروش کتاب باید دارای چند ویژگی باشند تا شما بتوانید از بین آنها بهترین را تشخیص دهید:

۱. تحویل سریع کتاب

 یکی از ویژگی های مهم، برای بهترین سایت فروش کتاب تحویل سریع کتاب خریداری شده است. با توجه به اینکه برای اغلب خریداران این محصولات زمان دارای اهمیت بالایی است. پس سایتی که زودتر سفارش شما را به دستتان برساند، به صرفه تر است.

۲. قیمت های مناسب و متعارف کتاب

شاید شما هم با مجموعه هایی برخورد داشته باشید که علاوه بر دریافت هزینه پست کتاب، هزینه ای بیش از آنچه متعارف است و قوانین اجازه می دهد روی قیمت تمام شده کتاب می کشند.

۳. دسته بندی متنوع

 

برخی از بهترین سایت های خرید کتاب، دارای محصولات متنوعی بوده و در اکثر موارد کتاب های تخصصی حوزه های مختلف را ارائه می کنند. در بعضی از آنها شما می توانید نایاب ترین کتب درسی را نیز پیدا کنید.

۴. فروش نسخه الکترونیکی

خرید آنلاین کتاب

 

بهترین سایت برای خرید کتاب، فروشگاهی است که علاوه بر فروش نسخه فیزیکی کتاب امکان فروش این محصولات را به صورت آنلاین و اصطلاحا EBOOK داشته باشد.

۵. به روز بودن دسته بندی

حتما شما هم تجربه این موضوع را داشته اید که پس از ثبت سفارش در کتاب فروشی آنلاین مورد نظر پیامی برایتان ارسال شده که موجودی کتاب را از طریق کارشناس پیگیری نمایید. در ابن حالت باید گفت بهترین سایت خرید کتاب های دانشگاهی، فروشگاه آنلاینی است که موجودی کتاب هایش به روز باشد.

راه های تقویت اراده برای درس خواندن

۶. تخفیفات یا تحویل رایگان

از دیگر امکاناتی که بهترین سایت سفارش کتاب می تواند داشته باشد، ارسال books ها به صورت رایگان می باشد، در کنار این موضوع گذاشتن جشنواره های فروش کتاب و عرضه آنها به صورت تخفیف دار از ویژگی های بسیار مثبت یک فروشگاه آنلاین کتاب می باشد.

البته این ویژگی را نباید جزء دسته بندی اساسی برای بهترین سایت سفارش کتاب دانست، بلکه آن را باید به عنوان یک نقطه مثبت در book shop حساب کرد.

۷. پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی از مهم ترین رکن های بهترین سایت خرید کتاب دانشگاهی، پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است. اگر شما نتوانید در هر ساعت از شبانه روز با آسودگی خیال اقدام به خرید محصولات آنلاین مدنظر خود نمایید. دیگر نیازی به ایجاد فروشگاه های مجازی در بستر وب نیست.

بهترین سایت ها برای خرید کتاب

سفارش کتاب آنلاین

بعد از معرفی مهم ترین ویژگی های سایت های فروش کتاب دانشگاهی، تعدادی از این بوک شاپ های آنلاین را که در این حوزه موفق تر و فعال تر عمل کرده اند، به شما معرفی کنیم.

رایان بوک، بهترین سایت کتاب فروشی

یکی از بهترین کتاب فروشی های آنلاین که خدمات خود را به سرتاسر کشور ارائه می کند، مجموعه بزرگ رایان بوک می باشد. در این مجموعه شما تمام ۷ ویژگی لازم برای بهترین بودن را خواهید دید.

در سایت رایان بوک، شما به دسته بندی های جدیدترین کتاب های تخصصی به صورت دیجیتالی و فیزیکی دسترسی دارید. همچنین این مجموعه دارای یک اپلیکیشن همراه می باشد که با نصب آن به سادگی می توانید در هر لحظه بوک مورد نظر خود را مطالعه کنید. اپ این کتاب فروشی آنلاین در بستر اندروید و IOS بوده و دارای نسخه ویندوز نیز می باشد.

از دیگر مزایای رایان بوک می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعت
  • ارائه جزوات دانشگاهی (با همکاری اساتید معتبر دانشگاه)، این سبک نسخه ها گاها از خود کتاب برای شما ارزانتر خواهد بود.
  • ارسال سریع کتاب برای کاربر
  • امکان سرچ ساده در سایت و برنامه براساس نام کتاب، نام ناشر یا موضوع

این مجموعه در حوزه های زیر دارای کتاب های تخصصی می باشد.

  • کتاب های سری عمران
  • فلوچارت های ویژه آزمون محاسبات
  • مقررات ملی ساختمان
  • مهندسی برق
  • و سایر موارد

می توان گفت یکی از بهترین سایت های خرید کتاب درسی برای دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی و حتی کسانی که به صورت خودخوان مباحث را مطالعه می کنند. این فروشگاه آنلاین شاپ کتاب می باشد.

معرفی بهترین رشته‌ ها برای مهاجرت (معرفی رشته‌های آینده‌دار در خارج از ایران)

یونیکتاب، بهترین سایت خرید اینترنتی کتاب

یونیکتاب یک سایت خرید کتاب های دانشگاهی است. شما اگر ساکن تهران باشید می توانید با خرید از این فروشگاه آنلاین به صورت رایگان کتاب خود را دریافت نمایید و نیازی نیست هزینه ای برای پست پرداخت نمایید.

این سایت خرید کتاب های دانشگاهی در حوزه های مختلفی از جمله سرفصل های زیر دارای کتاب می باشد.

  • کتاب های روانشناسی
  • کتاب های عمومی دانشگاهی
  • کتاب های رشته حسابداری

از مزایای این سایت فروش کتاب های دانشگاهی عبارتست از:

ارسال سریع کتاب برای کاربران

مراحل ساده خرید از سایت

ارسال رایگان برای کاربران تهرانی

دارای انواع سرفصل های دانشگاهی

بانک کتاب مارکا از بهترین سایت های کتابفروشی

یکی از کامل ترین فروشگاه های آنلاین کتاب های دانشگاهی، بانک کتاب مارکا می باشد. این آنلاین بوک در حوزه های زیر دارای کتاب های مختلف است.

  • حوزه های فنی مهندسی
  • علوم انسانی
  • پزشکی
  • هنر

از ویژگی های دیگر این بهترین سایت خرید کتاب آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید اینترنتی کتاب همراه با تخفیف
  • امکان خرید کتاب به صورت تلفنی و آنلاین
  • ارسال سریع محصول برای کاربر

گاج مارکت، بهترین سایت خرید آنلاین کتاب

گاج مارکت یک سایت معتبر برای خرید کتاب دانشگاهی می باشد. شما در این بوک شاپ می توانید سرفصل های مختلف درسی را پیدا کنید. حوزه فعالیت این فروشگاه از مقطع ابتدایی تا دانشگاه است.

از مزایای خرید از سایت سفارش کتاب های دانشگاهی این مجموعه می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • ارسال به موقع کتاب
  • دارای مشاوره تلفنی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

کلام پایانی، بهترین سایت خرید کتاب اینترنتی

با شروع کلاس های درسی دانشگاه ها، یکی از دغدغه های مهم دانشجویان خرید کتاب است. آنها برای تهیه کتاب های خود به سراغ تمام کتاب فروشی های فیزیکی و مجازی می روند.

بهترین سایت کتابفروشی مجازی باید دارای یکسری ویژگی های ثابت باشد تا شما بتوانید آن را از میان انبوهی از سایت ها تشخیص دهید، از جمله می توان به ارسال سریع سفارش، تنوع کتاب در دسته بندی های دانشگاهی، آسانی کار با سایت و … اشاره کرد.

از جمله بهترین سایت های خرید کتاب دانشگاهی می توان به مجموعه هایی چون رایان بوک و گاج مارکت و سایر موارد اشاره کرد. شما با مراجعه به این سایت ها به سادگی می توانید کتب مورد نیاز خود را بدون نگرانی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا