معرفی کتاب

پیشنهاد ۱۲ کتاب برای شروع کتابخوانی

یکی از بهترین سرگرمی ها برای همه سنین، خواندن کتاب می باشد. مطالعه، افق دید شما را گسترش می دهد و زمینه رشدتان را فراهم می کند. اگر به تازگی قصد خواندن کتاب را دارید، ولی شناخت کافی برای انتخاب یک نوشته مناسب ندارید، نگران نباشید. کتاب های متعددی توسط بهترین نویسندگان ایرانی نوشته می شوند که شما می توانید با مطالعه آن ها، رغبت و اشتیاق بسیاری کسب کنید. از جدیدترین انواع کتاب برای شروع کتابخوانی می توان به نوشته هایی همچون پدر پولدار پدر بی پول، کیمیاگر، شازده کوچولو و کتاب جنایت و مکافات اشاره کرد.

فاکتورهای مهم انتخاب نوع کتاب برای شروع کتابخوانی

اگر شما در ابتدای مسیر مطالعه کتاب می باشید و نمی دانید چه نوشته ای برای شما مناسب است، به نکات زیر توجه کنید.

  1. در قدم اول لازم است مقدمه و پشت جلد کتاب را مطالعه کنید. نویسندگان عموما بخش اساسی و مهم کتاب خود را در این دو بخش قرار می دهند.
  2. در قدم بعدی به فهرست کتاب توجه نمایید. با خواندن فهرست کتاب به صورت جزئی تر می توانید از مباحث موجود در کتاب، اطلاعات جامعی به دست آورید.
  3. شناخت کامل نام مترجم و نویسنده، کمک بسیاری در انتخاب کتاب به شما می کند.

بهترین کتاب ها برای شروع کتابخوانی

در شروع خواندن کتاب، هیچ مسئله ای مهم تر از انتخاب یک نوشته مناسب نمی باشد که شما را تبدیل به یک کتابخوان حرفه ای کند. در ادامه لیستی از بهترین کتاب ها را خدمت شما معرفی می کنیم.

  • کتاب پدر پولدار پدر بی پول
  • کیمیاگر
  • هزار خورشید پر زرق و برق
  • عشق به چیزهای ناقص
  • کتاب شازده کوچولو
  • مردی به نام اوه
  • کتاب هنر شفاف اندیشیدن
  • در جست وجوی معنا
  • کتاب جنایت و مکافات
  • موش ها و آدم ها
  • قصه های خوب برای بچه های خوب
  • کتاب پیرمرد و دریا

کتاب پدر پولدار پدر بی پول، نوشته رابرت کیوساکی

کتاب پدر پولدار پدر بی پول، نوشته رابرت کیوساکی

اگر به کار آفرینی علاقه مند هستید، کتاب پدر پولدار پدر بی پول می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. نویسنده در این کتاب، پدر خودش را با عنوان پدر بی پول و پدر بهترین دوستش را با عنوان پدر پولدار معرفی می کند. شما می توانید با مطالعه این نوشته، با نحوه شکل گیری افکار این دو مرد درباره پول، سرمایه گذاری و امور مالی آشنا شوید و نکات آموزنده بسیاری را فرا بگیرید.

پر فروش ترین کتاب های مهندسی عمران

کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

احتمالا همه ما این جمله را شنیده ایم که وقتی چیزی را با تمام وجودتان می خواهید، همه کائنات برای رسیدن به آن شما را کمک می کنند. این یکی از جملات کتاب معروف و ارزشمند کیمیاگر می باشد. کیمیاگر، نوعی داستان می باشد که به شما الهام می کند تا به قلب خود گوش دهید و رویاهای خود را دنبال کنید. در این راه، بینش و معنویت منحصر به فرد پائولو کوئیلو می تواند بسیار کمک کننده باشد. شما می توانید با مطالعه این کتاب برای شروع کتابخوانی، مسیر جدیدی برای دستیابی به رویاهای خود مشخص کنید.

هزار خورشید پر زرق و برق نوشته خالد حسینی

هزار خورشید پر زرق و برق نوشته خالد حسینی

پیچ و خم هایی که در زندگی وجود دارد، ممکن است ما را از آرمان هایمان دور نماید. تا زمانی که اوضاع به سمت تاریکی پیش می رود و نمی توانید پایان خوبی را برای خود متصور شوید، باید در مقابل این مشکلات ایستادگی کنید. کتاب هزار خورشید پر زرق و برق سبب می شود احساسات مثبت، منفی و خنثی را در وجودتان لمس کنید و بینش متفاوتی از دنیا را در جلوی چشمان خود تداعی نمایید.

عشق به چیزهای ناقص اثر همین سونیم

در جهانی که رسیدن به کمال، یک اصل مهم و اساسی به شمار می رود و قبول کردن خود به همان شکلی که می باشید دشوار است، خواندن کتابی آرام بخش به شما کمک بسیاری می کند. همین سونیم در کتاب عشق به چیزهای ناقص، موضوعات عشق، امید، غم، از دست دادن و رنج را پوشش می دهد و شما با مطالعه جملات این کتاب، روش های مقابله با موقعیت های دشوار زندگی را فرا خواهید گرفت.

کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان دوسنت اگزوپری

کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان دوسنت اگزو پری

این کتاب در دسته بندی ادبیات کودکان قرار می گیرد، ولی برای همه افراد در تمام سنین مناسب می باشد. داستان حول محور شاهزاده ی جوانی می چرخد که از سیاره ای به سیاره دیگر می رود و نویسنده از طریق این سفرها، موضوعات متعددی همچون عشق، دوستی، تنهایی، از دست دادن، غم و اندوه را بررسی می کند. به شما متذکر می شوم این کتاب برای شروع کتابخوانی مطالعه کنید و از گفت و گوهای شازده کوچولو با سایر حیوانات لذت ببرید.

راهنمای خرید کتاب سازه های فولادی

مردی به نام اوه نوشته فردریک بکمن

یکی از پر فروش ترین رمان های جهان، کتاب مردی به نام اوه می باشد که تاکنون به بیش از سی زبان ترجمه و منتشر شده است. نقش اصلی این رمان، پیرمرد کم حرف، سخت کوش و سنتی به نام اوه می باشد که معتقد است همه چیزها باید در جای خودش قرار داشته باشد و احمق ها هستند که به کامپیوتر فکر می کنند. شما می توانید با تهیه این رمان، مابقی داستان این پیرمرد پر حاشیه را مطالعه نمایید.

کتاب هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی

کتاب هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی

کتاب هنر شفاف اندیشیدن توسط رولف دوبلی با هدف دور نگه داشتن مردم از افکار پوچ و نادرست نوشته شده است. شما با مطالعه این رمان می توانید، اشتباهات خود را در زندگی تشخیص دهید و راهی برای حل آن ها بیابید.

سخن پایانی، بهترین کتاب ها برای شروع کتابخوانی

مهم ترین موضوع برای شروع مطالعه، انتخاب یک کتاب مناسب می باشد. یقینا شما با یک گزینش نادرست، نمی توانید این مسیر را تا انتها ادامه دهید. کتاب های متنوعی وجود دارند که می توانند علاوه بر این که یک سرگرمی مناسبی باشند، به صورت نوشته آموزنده نیز تلقی شوند. از بهترین اقسام کتاب برای شروع کتابخوانی می توان به مردی به نام اوه، کتاب هنر شفاف اندیشیدن، شازده کوچولو و در جست و جوی معنا را نام برد. شما می توانید برای تهیه بهترین نوشته ها در دو نسخه چاپی و دیجیتالی به سایت رایان بوک مراجعه نمایید.

سوالات متداول

چه کتاب هایی برای شروع مطالعه مناسب می باشند؟

کتاب پدر پولدار پدر بی پول، کیمیاگر، کتاب موش ها و آدم ها جزو بهترین کتاب ها برای شروع کتابخوانی می باشند.

قبل از انتخاب کتاب، به چه نکاتی توجه کنیم؟

مطالعه مقدمه و فهرست مطالب کتاب، جزو نکاتی می باشند که باید به آن توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا