عمومی

لیست بهترین اپلیکیشن پادکست فارسی ۱۴۰۲

امروزه اپلیکیشن های پادکست جای برنامه های موسیقی را گرفته و افراد ترجیح می دهند هنگام رانندگی، آشپزی، ورزش و انجام کار های هنری به برنامه های پادکست گوش کنند. روزانه تعداد زیادی اپیزود های مختلف در بهترین اپلیکیشن پادکست فارسی پخش می شود. پادکست ها یک پدیده نوظهور هستند که خیلی سریع جای خود را بین مردم باز کرده است.

افراد زیادی هستند که به دلیل مشغله یا کار، وقت خالی برای شروع یک کتاب جدید را ندارند؛ بهترین اپلیکیشن های پادکست فارسی، با تولید انواع کتاب های صوتی به شما این دسترسی را داده اند که هر کتابی را که دوست دارید گوش کنید. مهم نیست کجا هستید، شاید حتی دارید برای خودتان آشپزی می کنید و نقاشی می کشید، اپلیکیشن های پادکست همیشه در دسترس بوده همچنین شما می توانید حتی در صورت عدم اینترنت به بهترین پادکست های فارسی گوش دهید.

یکی از مزیت های اپلیکیشن پادکست این است که شما لازم نیست برای گوش کردن اپیزود ها هزینه ای پرداخت کنید، تعداد زیادی برنامه رایگان برای علاقه مندان به حوزه های مختلف تولید می شود و شما به راحتی می توانید آنها را گوش کنید.

پادکست فارسی به چه موضوعاتی می پردازد؟

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم موضوع تمامی بهترین برنامه پادکست فارسی چیست؛ می توان گفت، تولید کنندگان با جستجو و تحقیق در مورد مشکلات و چالش های روز دنیا به این موضوعات رسیده و راجع به آنها برنامه تولید می کنند. موضوع محتوای پادکست ها بسیار متنوع است؛ اگر یک روز تمایل دارید راجع به تاریخ موسیقی یا سینما بشنوید، با یک سرچ ساده می توانید به دسته بندی بهترین پادکست های هنری دسترسی داشته باشید.

اگر اهل اخبار ورزشی یا موضوعات این چنینی هستید، اپلیکیشن های خارجی و فارسی بی شماری با بهترین کارشناسان ورزشی در مورد جهان ورزش گفتگو می کنند. کافی است اسم یک فرد مشهور را در بهترین اپلیکیشن پادکست فارسی سرچ کنید، تمامی فعالیت و بیوگرافی انها در اپیزود های مختلف برای شما تولید شده است. در مجموع پادکست یک دنیای بسیار بزرگ از اطلاعات بوده که همیشه در دسترس علاقه مندان به تمامی حوزه ها قرار دارد.

بهترین اپ پادکست فارسی برای آیفون و اندروید

داشتن یک اپلیکیشن پادکست می تواند همیشه به شما کمک کند. گاهی برای موضوع مهمی لازم است دیدگاه های دیگران را گوش کنید، بعضی از برنامه ها با دعوت افراد معروف و معمولی راجع به موضوعات مختلف صحبت می کنند. این برنامه بسیار ویژگی های خاص خودش را دارد، گاهی با دنبال کردن برنامه محبوب خود، اپلیکیشن به شما دیگر اپیزود های معروفی که در این حوزه فعالیت می کنند را پیشنهاد می دهد؛ اینگونه شما کم کم با تعداد زیادی از پادکست ها با موضوعات مختلف آشنا می شوید؛ در حقیقت پادکست به افزایش علم و اطلاعات عمومی شما بسیار کمک می کند.

آینده شغلی رشته الکتروتکنیک

اپل پادکست (Apple Podcasts)

اپل پادکست (Apple Podcasts)

Apple Podcasts یکی از بهترین اپلیکیشن پادکست فارسی برای گوشی های آی او اس است. این برنامه با بیشتر از ۳۵ میلیون اپیزود یکی از جامع ترین اپلیکیشن های پادکست در دنیا حساب می شود. اپل پادکست، قابلیت این را دارد که در زمان نبود اینترنت، پادکست ها را به صورت دانلود شده در اختیار شما بگذارد.

این اپلیکیشن به شما روزانه تعداد زیادی از بهترین پادکست های دنیا را به زبان های مختلف معرفی می کند. یکی از خاصیت هایی که این بهترین اپ پادکست فارسی دارد، این بوده که به شما در راستای آموزش زبان های خارجی کمک خواهد کرد. استادان در اپیزود ها مجموعه اموزش های خود را به زبان های خارجی تولید می کنند.

گوگل پادکست (google podcast)

گوگل پادکست (google podcast)

 گوگل پادکست با تولید اپیزود های با کیفیت، به یکی از بهترین برنامه پادکست فارسی اندروید تبدیل شده است. شما می توانید برنامه های دلخواه خود را در این اپلیکیشن جستجو کرده و با ساختن یک صفحه مخصوص خود، تمامی پادکست های مورد علاقه خود را ذخیره کرده همچنین به طور مداوم بدون آنکه به گوشی دست بزنید آنها را گوش کنید. تمامی برنامه های گوگل پادکست رایگان بوده و در زمان آفلاین بودن می توانید به راحتی آنها را گوش دهید.

اسپاتیفای (Spotify)

اسپاتیفای (Spotify)

اسپاتیفای ابتدا یک پخش موسیقی جهانی آنلاین بود؛ ولی کم کم تهیه کنندگان معروف دنیا در این پلتفرم شروع به تولید محتوا کردند. اپلیکیشن اسپاتیفای با دیگر برنامه های پادکست تفاوت هایی دارد. بعضی از افراد معروف دنیا فقط در این برنامه به صورت انحصاری اپیزود های خود را پخش می کنند؛ یعنی شما در هیچ اپلیکیشن دیگری نمی توانید این پادکست ها را گوش دهید.

این برنامه قابلیت دانلود نداشته و تنها برای کسانی که نسخه پرمیوم ان را خریداری کردند در دسترس است. اپلیکیشن اسپاتیفای از نظر کاربران خارجی به یکی از بهترین اپلیکیشن های پادکست در دنیا تبدیل شده است. در این اپلیکیشن، برنامه های خاص در انواع ژانر ها را که در هیچ برنامه ای پخش نمی شود را می توانید گوش کنید.

نکات شگفت انگیز درباره اهمیت کتاب و کتاب خوانی

کست باکس (Castbox)

کست باکس (Castbox)

کست باکس یکی از بهترین اپلیکیشن های پادکست فارسی به شمار می آید. شما می توانید به صورت کاملا رایگان برنامه محبوب خود را از این پلتوفورم گوش کنید. کست باکس با تولید اپیزود های آموزش زبان به یکی از بهترین اپلیکیشن هایی تبدیل شده است که در این راستا به زبان آموزان کمک می کند.

اپلیکیشن شنوتو به زبان فارسی

اپلیکیشن شنوتو به زبان فارسی

پادکست شنوتو توسط تهیه کنندگان ایرانی تولید شده که توانسته بین رقیب های خارجی به یکی از بهترین اپلیکیشن پادکست فارسی تبدیل شود. این مجموعه اکثر اپیزود های خود را به صورت رایگان در دسترس عموم قرار داده است؛ اما برای گوش دادن برخی از برنامه ها باید اشتراک پادکست شنوتو را خریداری کنید. شما می توانید اپیزود های دلخواه خود را دانلود کرده و در صورت عدم دسترسی به اینترنت ان را گوش دهید.

اپلیکیشن پاد بین (Podbean)

 پاد بین (Podbean)

اگر به شنیدن پادکست علاقه دارید، حتما اپلیکیشن پاد بین را باید در گوشی خود داشته باشید. این برنامه، بهترین پادکست های دنیا که ترند شده اند را ارائه داده است. شما می توانید با عضو شدن در چنل های این برنامه از جدیدترین اپیزود های آن مطلع شوید.

اپلیکیشن Snipd

اپلیکیشن Snipd

اپلیکیشن Snipd یکی از جالب ترین برنامه هایی است که برای پادکست می توانید داشته باشید. شما می توانید برنامه های محبوب خود را در این پلتوفورم گوش کنید و هر وقت که دوست داشتید آن را به صورت نوشته در بیاورید و بخوانید.

در آخر، بهترین نرم افزار پادکست فارسی

پادکست ها امروزه به یک پلتفرم های محبوب در دنیا تبدیل شده اند. شما می توانید هر کجا و در هر زمان؛ بهترین اپلیکیشن پادکست فارسی را گوش کنید. یک اپلیکیشن پادکست خوب باید در تمامی زمینه ها اطلاعات مفید را به شنوندگان ارائه دهد. در پادکست ها علاوه بر موضوعات اجتماعی و هنری به دروس تخصصی نیز پرداخته می شود.

یکی از موضوع های پرطرفداری که اپیزود های زیادی در رابطه با آن تولید شده است، مهندسی و ساختمان سازی بوده که تهیه کنندگان با توجه به پادکست های خارجی آن ها را ترجمه می کنند. توصیه می کنیم در کنار شنیدن پادکست از کتاب های تخصصی در این زمینه استفاده کنید. شما می توانید برای خرید کتاب های مهندسی و تخصصی به سایت رایان بوک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا