عمومی

۰ تا ۱۰۰ درآمد مهندسی عمران در آمریکا

اگر در رشته مهندسی عمران تحصیل می کنید یا فارغ التحصیل این رشته هستید، می دانید که بازار کار برای این رشته همیشه خوب بوده است، همچنین درآمد مهندسی عمران در آمریکا زبانزد است. با گسترش شهرها و افزایش ماشین ها به طبع جاده ها و خیابان ها هم در حال افزایش هستند به همین دلیل شغل مهندسی عمران در تمامی کشور ها مورد استقبال قرار می گیرد. دانشجویان می توانند با خواندن مقالات روز دنیا و دانلود کتاب های مهندسی عمران دانش خود را مطابق با روز دنیا آپدیت کنند.

اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید، آمریکا می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. با پیشرفت تکنولوژی، این رشته جز پر طرفدار ترین رشته های آمریکا بوده که سالانه تعداد زیادی از دانشجویان برای تحصیل به آنجا مهاجرت می کنند. درآمد مهندسی عمران در آمریکا، می تواند خود دلیل مهمی برای مهاجرت شما باشد. در این مقاله شما را با بازار کار مهندسی عمران در کانادا آشنا می کنیم.

درآمد مهندسی عمران در آمریکا چقدر است؟

اگر قصد مهاجرت به آمریکا را داشته باشید و بخواهید در آینده به یک مهندس عمران موفق تبدیل شوید، حتما برایتان سوال پیش آمده که درآمد مهندس عمران در آمریکا چقدر است؟ آیا می توانم مخارج زندگی را تامین کنم؟ درآمد مهندسین عمران ماهیانه در آمریکا عبارت است از:

  • حداکثر حقوق مهندسی عمران در آمریکا ۱۱۰۰۰ دلار
  • میانگین حقوق مهندسی عمران در آمریکا ۷۰۰۰ دلار
  • حداقل حقوق مهندسی عمران در آمریکا ۳۰۰۰ دلار

میزان درآمد مهندسان عمران در آمریکا با توجه به شهر، ایالت و تجربه افراد تغییر پیدا می کند.

بهترین شهر آمریکا برای مهاجرت مهندسان

در کشور آمریکا شرایط کاری برای مهندسان عمران و دیگر مهندسان در شهرهای مختلف متفاوت است. با توجه به اطلاعات موجود، سه شهر سان فرانسیسکو، آتلانتا و شیکاگو مطلوب ترین شرایط را برای تحصیل، کار و زندگی برای مهندسان فراهم کرده اند. در ادامه میزان درآمدی که یک مهندس عمران می تواند در سه شهر برتر آمریکا داشته باشد، برای شما بیان می کنیم.

  • سان فرانسیسکو: : ۱۲۲۰۰۰ دلار در سال
  • آتلانتا: ماهیانه ۱۱۳۰۰۰ دلار در سال
  • شیکاگو: ماهیانه ۱۰۸۰۰۰ دلار در سال
بهترین سایت های خرید کتاب دانشگاهی

آشنایی با بازار کار مهندس عمران در آمریکا

در موضوع مهاجرت کاری، شما باید در ابتدا بازار کار مهندسی عمران آن ایالت یا شهر را بسنجید، یعنی بررسی کنید آیا برای تخصص شما شغلی وجود دارد؟ آیا درآمد مهندسی عمران در آمریکا می تواند زندگی شما را بچرخاند؟ یا اصلا امنیت شغلی دارید؟

هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان و مهندسین عمران برای گرفتن ویزا کاری در آمریکا اقدام می کنند، درست است که بازار کار مهندس عمران در آمریکا بسیار خوب است، اما بهتر است بدانید مثل تمامی کشورها اولویت با شهروندان خود آن کشور است و در صورت نیاز از کشور های دیگر مهندس های متخصص و با تجربه را استخدام می کنند.

برای اخذ ویزا کاری باید رزومه قوی داشته و به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید. ولی لازم نیست نگران بیکاری یا عدم استخدام خود باشید! چون درآمد مهندسی عمران در آمریکا نسبت به دیگر حوزه ها بیشتر است و مسئولان به دلیل اهمیت این شغل، نگاه ویژه ای به آن دارند. اگر بازهم دغدغه پیدا کردن کار مناسب را دارید می توانید به وب سایت های www.carerone.com.au و  www.seek.com.au مراجعه کرده و شغل مورد نظر خود را با توجه به مشاغل درخواست شده پیدا کنید.

امنیت شغلی، یکی از دلایل مهاجرت به آمریکا

درآمد مهندسی عمران در آمریکا

به دلیل بازنشسته شدن تعداد زیادی از مهندسین عمران، کشور آمریکا در صدد استخدام تعداد زیادی مهندس جوان و با تجربه در حوزه مهندسی عمران از کشورهای دیگر است. از آنجایی که کشورهای پیشرفته همواره در حال به روز شدن و برطرف کردن نیاز های شهروندان خود هستند، مهندسین عمران می توانند در این راه به کشور آمریکا کمک شایانی کرده و در نهایت جایگاه ارزشمندی برای خود کسب کنند.

شرایط تحصیل رشته عمران در آمریکا چگونه است؟

تحصیل در آمریکا با استفاده از بهترین کتاب های مهندسی عمران، از مزیت های زیادی برخوردار است، مثلا شما می توانید همزمان با تحصیل در دانشگاه شروع به کار کنید. دانشجویان اجازه ۲۰ ساعت کار در هفته را دارند. پس از تحصیل شما می توانید رزومه خود را برای شرکت های بزرگ ارسال کرده و استخدام شوید، درآمد مهندسی عمران در آمریکا بسیار بالا بوده همین سبب پر طرفدار بودن این رشته خواهد شد. دانشگاه های آمریکا با رنکینگ زیر ۱۰، شرایط ایده آلی را برای تحصیل فراهم کردند. شرایط تحصیل رشته عمران در آمریکا، شامل موارد زیر می باشد.

  • ریز نمرات مقطع تحصیلی و ترجمه آن به زبان انگلیسی
  • رزومه کاری و تحصیلی
  • نمره هر یک از آزمون هایی که دادید مثل: (GRE ،SAT،ACT،GMAT)
  • مدرک تافل یا آیلتس
  • انگیزه نامه
  • پرداخت مبلغ برای بررسی مدارک شما
  • ترجمه مدارک به زبان انگلیسی
  • توصیه نامه از اساتید خود
همه چیز درباره فاصله چاه فاضلاب از پی ساختمان

دانشگاه های معتبر آمریکا در زمینه مهندسی عمران بر پایه رنکینگ QS عبارت است از:

  1. موسسه فناوری تکنولوژی ماساچوست (رنک ۱)
  2. دانشگاه کالیفرنیا (رنک ۴)
  3. دانشگاه استنفورد (رنگ ۱۰)
  4. موسسه فناوری جورجیا (رنک ۱۵)
  5. دانشگاه تگزاس در آستین (رنک ۲۰)

گرایش مختلف رشته عمران در آمریکا

از گرایش های رشته مهندسی عمران در کشور آمریکا، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مهندس عمران
  2. مهندسی آب و فاضلاب
  3. مهندسی راه
  4. مهندسی راه وساختمان
  5. مهندسی نقشه برداری
  6. مهندسی محیط زیست
  7. مهندسی نفت
  8. مهندسی ترافیک
  9. مهندسی شهرسازی
  10. مهندسی زیباسازی شهر

مزایا تحصیل در رشته مهندسی عمران در آمریکا

  •  استخدام شدن پس از اتمام تحصیل
  • داشتن بازار کار بسیار خوب
  • تعیین شغل در سال اول تحصیلی رشته مهندسی عمران

در آخر، درآمد بالا مهندسی عمران در آمریکا

با توجه مطالب گفته شده در مورد درآمد مهندسی عمران در آمریکا، تحصیل در رشته عمران بسیار می تواند در آینده شما تاثیر گذار باشد. شما می توانید با حضور در سمینارهای مختلف و استفاده از کتاب های روز دنیا و دانلود کتاب های مهندسی عمران دانش خود را بروز کنید و در نهایت جایگاه های شغلی و علمی خوبی را در کنار درآمد بالا از آن خود کنند. اگر دغدغه تهیه بهترین کتاب های رشته مهندسی عمران را دارید، پیشنهاد می کنیم به سایت رایان بوک، ارائه دهنده کتب تخصصی و دانشگاهی مراجعه کنید.

سوالات متداول

میانگین درآمد مهندسی عمران در آمریکا چقدر است؟

به طور میانگین درآمد مهندس عمران در آمریکا، ماهیانه ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.

بازار کار مهندسی عمران در کشور آمریکا چطور است؟

درآمد مهندسی عمران در آمریکا نسبت به دیگر حوزه ها بیشتر است و مسئولان به دلیل اهمیت این شغل، نگاه ویژه ای به آن دارند. از همین رو رشته عمران، بازار کار داغی دارد و مهندسین عمران می توانند به راحتی حتی در زمان تحصیل، کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا