معرفی کتاب

آشنایی با بهترین کتاب طراحی دکوراسیون داخلی

امروزه در معماری داخلی ساختمان، چیدمان دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه ای دارد. تغییر اصولی دکوراسیون منزل تاثیر روانی مثبتی دارد. اخیرا برای تغییر دکوراسیون داخلی، کتاب های طراحی داخلی بسیاری منتشر شده که شناخت چند تا از بهترین کتاب طراحی دکوراسیون داخلی، به شما در ایجاد یک فضایی با هارمونی مناسب و دلنشین بسیار کمک خواهد کرد.

بهترین کتاب طراحی دکوراسیون داخلی

در زیر به بهترین کتاب ها در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی آشنا می شوید

کتاب هنر خلق فضا دکوراسیون داخلی

کتاب هنر خلق فضا

نویسندگان: امیر اردلان، حامد مهردادیان

موضوع این کتاب درباره دکوراسیون داخلی منزل، شرکت ها و ساختمان های تجاری است. این کتاب امروزه به دلیل طرفداران زیاد در مد گرایی و طراحی های متفاوت مورد توجه قرار گرفته است. منظور از دکوراسیون داخلی، چیدمان وسایل قسمت های مختلف خانه، مانند آشپزخانه، نشیمن، پذیرایی واتاق خواب است. یک دکور خوب در منزل تاثیر بسزایی در دلنشین شدن فضای خانه دارد. طراحی دکوراسیون داخلی خانه از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی خانه است.

کتاب رنگ در دکوراسیون و طراحی داخلی

نویسنده: جوانا کاپستیک، مریل لوید

در این کتاب به شما کمک می کند که از میان رنگ های مختلف از آبی سرد تا قرمز گرم، از قهوه ای تا سبز دریایی را که مناسب کدام اتاق باشد، انتخاب کنید به طوری که هم جذاب و هم مقرون به صرفه باشد.

در این کتاب شما با نکات مهم و اصلی در تئوری رنگ ها آشنا می شوید و با اصول رنگ، نور، فضا، بافت و مواد، مورد بررسی قرار می گیرد. با استفاده از این رهنمودها شما می توانید رنگ مناسب را برای اتاق خود انتخاب کنید که هم خوانی با وسایل اتاق داشته باشد.

کتاب طراحی دکوراسیون داخلی با۳dMax 20  و V-Ray 3.2

کتاب طراحی دکوراسیون داخلی

نویسنده: جواد علیزاده شبخوسلاتی

با داشتن این کتاب می توان یک پروژه کاری را شروع و تا پایان کار راهنمای شما باشد. هدف اصلی این کتاب، آموزش مفاهیم نرم افزار ۳d max از طریق انجام یک پروژه کامل است. در کتاب فرآیند شبیه سازی معماری در طول هر فصل، تکرار و تمرین وجود دارد. پروژه ای که در داخل کتاب توضیح داده می شود از ورود نقشه به نرم افزار شروع شده و تمامی مراحل مدلسازی، ساخت متریال، نورپردازی و دوربین صورت گرفته و در انتها در نرم افزار فتوشاپ پایان می یابد.

بهترین کتاب برای روز پدر در ژانرهای مختلف

کتاب طراحی داخلی واحد های مسکونی

کتاب طراحی داخلی واحدهای مسکونی

نویسنده: میلاد برکاتی

در این کتاب از پایه به توضیح و شرح در رابطه با طراحی داخلی پرداخته و به سوال های پیرامون طراحی دکوراسیون داخلی پرداخته است. به طور کلی در این کتاب طراحی داخلی در فضاهای مختلف را نشان داده و سپس واحدهای مسکونی را به عنوان یک عنصر کلیدی در بروز معماری داخلی، مورد بحث قرار می دهد. همچنین تصاویر رنگی از طراحی داخلی در معماری سنتی ایران ارائه شده است. این کتاب جز بهترین کتاب طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

کتاب معماری داخلی از ایده تا اجرا

نویسندگان: روناک نخستین، داوود پرچمی و دیانا پرچمی

ناشر: موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران

این کتاب، خود آموزی ساده در جهت یادگیری گام به گام معماری داخلی است. در ابتدا به تبیین الفبای معماری داخلی پرداخته و در ادامه به توضیح مفاهیم بنیادی مانند سبک شناسی، رنگ شناسی و… می پردازد. کتاب حاصل تجربه اجرا و تدریس سالیان متمادی در این رشته است. این کتاب قطعا منبع مهم و مفیدی برای علاقه مندان و دانشجویان رشته معماری داخلی است.

کتاب طراحی داخلی (فضا، نور، عناصر)

نویسنده: کریستیان شیتیش

ناشر: طحان

در کتاب طراحی داخلی: فضا، نور، عناصر، طراحی داخلی در اماکن های مختلف به همراه تصاویر رنگی و نقشه توضیح داده شده است. فروشگاه مد در لندن، کتابخانه ملی در پاریس، خانه شخصی در ایتو و کافی شاپ ها در نیویورک از جمله این مکان ها هستند. در این کتاب طراحی داخلی فضاهای مسکونی، فروشگاهی، فرهنگی، متروها از لحاظ روشنایی عناصر داخلی و شکل کیری فضای داخلی مورد بررسی قرار گرفته است.

کتاب معماری داخلی (طراحی داخلی)

کتاب طراحی داخلی

نویسنده: فرانک چینگ

مترجم: مجتبی دولتخواه، سحر شایگان فر

در این کتاب معماری داخلی، عناصر پایه ای در طراحی فضای داخلی معرفی می شود. در کتاب طراحی داخلی فرانک چینگ به شرح ویژگی های هر عنصر و ارایه مواردی برای انتخاب و آرایش آن ها در الگو طراحی می پردازد. در این کتاب بر اصول پایه طراحی و نحوه تعیین ارتباط سازه ها و زیبایی شناختی در فضاهای داخلی تاکید بسیار دارد.

کتاب مفاهیم و مبانی طراحی داخلی (طراحی از نماها و دکوراسیون داخلی)

نویسنده: علی محمد مصلحی

امروزه طراحی داخلی در فضای خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. طراحی داخلی یک هنر زیبای مستقل و ضروری دنیای امروز است. در کتاب مفاهیم و مبانی طراحی داخلی شما با ابزار، خطوط بافت ها، اجزای نماهای داخلی، اصول پرسپکتیو و نورپردازی آشنا می شوید. یکی از ویژگی های متمایز این کتاب تصاویر برگزیده آن است که این طرح ها از طرح های ویژه آموزش و قابل تفکیک انتخاب شده است.

بهترین کتاب برای قبولی در آزمون نظام مهندسی + نکات مهم

کتاب طراحی در معماری داخلی

نویسنده: احسان طایفه

در کتاب طراحی در معماری داخلی، مفاهیم و مبانی طراحی داخلی، سعی شده از مفاهیم بنیادین و پرکاربرد معماری داخلی به بیانی شیوا همراه با تصاویر از فضاهای مختلف داخلی ارائه شده است. با خواندن این کتاب هنرجویان قادر خواهند بود که با تفاوت های دکوراسیون داخلی، کاربرد مصالح گوناگون و طراحی معماری داخلی پی برده و به دانش برسد که برای هر فضا با توجه به عملکرد آن و نیازهایش از چه روشی برای طراحی استفاده کند.

ویژگی بارز این کتاب در نشان دادن طراحی هر فضا است که در ۳ مرحله نشان داده شده تا هنرجو به درکی عینی از ترسیم این فضاها برسد. به همین دلیل این کتاب می تواند جز بهترین کتاب طراحی دکوراسیون داخلی معرفی کرد.

کتاب همنشینی رنگ ها در خانه

نویسنده: دیوید ویلیس

مترجم: کوروش محمودی، سهیلا غفور

در این کتاب شما می توانید طرحی رنگی را که می خواهید انتخاب کنید و اطمینان از بهترین نتیجه را داشته باشید. این راهنمای آسان، هزارن ترکیب رنگی را در اختیار شما قرار می دهد. در کتاب همینشینی رنگ ها در خانه هزاران ترکیب رنگی سازمان دهی شده به همراه هارمونی ها، تضادها و سایه روشن ها نشان داده می شود. همچنین عکس های مرجع از فضاهای اتاق خواب، حمام، نشیمن و آشپزخانه نشان داده که اثر طرح رنگی در آن به نمایش درآمده است.

مجله هنر طراحی شماره ۶۳ سال ۲۰۲۳

در مجله هنر طراحی شماره ۶۳ سال ۲۰۲۳، یکی از معتبرترین مجلات معماری در زمینه طراحی داخلی است. در این مجله مطالب و مقالاتی از طراحان برجسته جهان و نمایش آخرین ترندها و نمونه طراحی های مدرن معماری داخلی است. در این مجله ارائه پروژه ها و نمونه های الهام بخش از طراحی اماکن مختلف نظیر خانه های لوکس، ویلاها، بوتیک و فروشگاه ها به چشم می خورد.

در پایان؛ شناخت بهترین کتاب طراحی دکوراسیون داخلی

آشنایی با بهترین کتاب طراحی دکوراسیون داخلی، ایده هایی برای طراحی خانه ای با شخصیت متناسب با افراد ساکن را در ذهن شما پدید می آورد. نکات کلیدی و مهمی که در طراحی داخلی خانه باید رعایت شود تا محیطی جذاب و دلنشین همراه با آرامش را برای شما فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا